Jump to content

Photo

visualizacion precios tienda precios correctos


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 IQUANTUM

IQUANTUM

    New Member

  • New Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 16 November 2017 - 17:23

BUEN DIA PARA TODOS ... mi pregunta es un solucionador de problemas que consiste en que las pantallas de presentación de este son algunos precios que no son acordes con la moneda, sino que hablan de 1 millón de dólares, irracionalmente, deben mostrarse los precios en euros o dolares. bien demarcados y las opciones de pago para cada pais agradezco corregir este error en la presentacion inicial eso desmotiva aljugador ....

gracias de antemano

Attached Thumbnails

  • precios.jpg


#2 Mojawk

Mojawk

    Chief Operations Officer

  • Administrators
  • PipPipPip
  • 2,230 posts
  • Badge
  • United Kingdom

Posted 17 November 2017 - 10:41

Hello, my friend.

 

I feel like this is a display error, the 320 000 shard pack should cost around $100 US Dollars. Can I confirm you are playing the game in Colombia, and could you click the buy button and send me a screenshot of what value it actually shows on the purchase window. I've attached a screenshot to show you the information we'd like to see.

 

Thanks

 

---------

 

Hola mi amigo.
 
Siento que esto es un error de visualización, el paquete 320 000 shard debería costar alrededor de $ 100 dólares estadounidenses. ¿Puedo confirmar que está jugando el juego en Colombia, y podría hacer clic en el botón Comprar y enviarme una captura de pantalla del valor que realmente muestra en la ventana de compra? Adjunté una captura de pantalla para mostrarle la información que nos gustaría ver.
 
Gracias

Attached Thumbnails

  • currency.png

John Stewart
Chief Operations Officer


#3 CODENAME

CODENAME

    New Member

  • Members
  • Pip
  • 38 posts

Posted 17 November 2017 - 19:23

If it's 100USD, Why isn't the europian price 85 Euro instead of 100 Euro?

 

 

pTTtF0f.png

 

Its called exchange rates Admin. 

Fix this please, I don't want to go through the trouble of using a VPN client to get 'cheaper' packs.

 

(STEAM Game client bug)


Edited by Nagarashi, 17 November 2017 - 19:27.


#4 INDeeDO

INDeeDO

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 253 posts

Posted 17 November 2017 - 20:57

they wont change it,we have been down this road before,fortunately it works out for me,i get cheaper,since steam buys in USD




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Font:
Arial | Calibri | Lucida Console | Verdana
 
Font Size:
9px | 10px | 11px | 12px | 10pt | 12pt
 
Color: